BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 28 October 2011

HAIRAN , haih .

duduk rumah macam MAYAT hidup . huh ! tak seronok langsung . lately ni memang mood pon macam gampang . so , terasa terasa terasa dan terasa
bila nak baik dengan orang , orang pulak buat TAIK . hmmmmm . HAIRAN nokkk .
cuba lah bersih kan hati sikit , aku ni buat salah jugak . JAHAT jugak . entah tak tahu nak cakap apa lahh .
kalau cakap lebih lebih nanti SALAH pulak , aku DIAM cakap aku ni marah lah . mood tak ada lah  sombong lah . macam macam lah perangai orang ni .
aku je ke kena PAHAM orang ? orang tak payah nak PAHAM aku ? macam tu ke ?
aku ni manusia jugak , ada hak jugak kan . ada PELUANG jugak kan . hmmmm :(
macam melukut tepi gantang haaaaaaaa . kesian betol aku ni . ahhahahahaha
biar lah hai , terima saja semua nya dengan hati yang ikhlas :)

terima kasih kepada kawan kawan aku yang sentiasa ada untuk aku ,
love you guys <3
bila aku senang korang ada , bila susah pon korang ada .