BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 5 October 2011

:(

heyyy , boleh tak kita berbaik dengan orang yang TAK SUKA kita ? hmmmm :(
sudah lama aku fikir kan benda alah ni . kadang kadang rasa nak IGNORE je  tapi tak boleh lahh .
jahat sangat aku ni ke ? kalau boleh aku nak baik dengan semua orang . BOLEH lahh :))
awak maaf kan saya yaaaa . kita jadi KAWAN nakk ? boleh ke cakap macam tu ? rasa rasa kena maki tak ? ishhhh .
nanti kalau kita sudah jadi kawan boleh lah kita MERONGGENG sama sama :)
nak ke awak ? HAAIIHH ! macam mana ni ? hmmmmmm .
aku harap dapat selesai kan nya . entah lah . aku kena SABAR , ikhlas kan lah apa yang jadi .
setiap kali bangun dari tidur aku mesti harap semua akan jadi NORMAL tapi tak jadi pon . PADAN lah dengan MUKA aku .
okay lahhh , byeeee , :(