BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, 21 January 2012

sekarang , semua orang nak belumba lumba menjadi HOT stuff . pelik kan . yang aku ni tak rasa pape pon . nak bergaya pon tak ada nafsu sangat . HAHA ! entah kenapa . orang lain pakai handphone mahal aku setakat handphone RM 99 tu je . aku tak ada pula rasa nak tukar handphone baru ke apa ke . haihh , polik lah ai
budak budak yang sebaya aku semua sibuk nak lepak sana lepak sini . aku duduk rumah je , paling hebatnya aku pergi tengok wayang , makan luar , jalan jalan dekat shopping mall . apa lah aku ni . tapi kan hidup aku happy je tak pernah pulak rasa kosong ke apa ke . sekarang sampai ada orang KEJUTAN budaya . perlu ke mereka jadi macam tu ? dari baik lepas tu jadi memalukan diri sendiri . entah lah . aku tak aib kan sesiapa pon . aku cakap apa yang aku nampak je . semalam ( JUMAAT , 20 JAN 2012 ) dekat terminal 1 . aku nampak ada seorang budak perempuan MELAYU pakai baju tak cukup kain . ishhhh malunya aku . tayang kan kaki dekat orang ramai , kenapa tak bogel terus je ! apa lah budak tu . kalau kena rogol salah kan lelaki , PELIK .

jahat jahat jugak tapi tak perlu tunjuk kat orang kejahatan tu .
berpada pada lah nak buat jahat tu , yang penting jangan sampai pengaruh orang lain :)
pandai pandai lah jaga diri masing masing