BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 18 November 2011

penat sudah duduk rumah selama SEBULAN lebih macam orang meroyan . jadi penganggur terhormat . HAHA
apa apa je lah kan . cuti SEM memang membosankan . huh !
rasa tak sabar nak mula SEM 3 ni . heee ~   nanti tak lah bosan sangat . nak belajar pon tak sabar dah ni :)
walaupon kolej tu amat membosankan , tapi aku cuba lah yang terbaik yang penting every week kena jugak balik SEREMBAN .
kawan kawan dekat kolej , aku sudah semestinya RINDU korang semua yaaaa . tunggulah kepulangan aku :)
lepak sama sama belajar sama sama maki sama sama <3

SEM baru , rumah baru , kawan baru bertambah :)
azam baru , umur meningkat . huh !
bye 19 tahun , hye 20 tahun :)