BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 23 September 2011

meh sini aku kenal kan dekat kau apa itu ERTI KAWAN !

kau cakap aku tak kenal ERTI KAWAN ? ahhahahahahah !
lawak lah kau ni . aku sayang kawan kawan aku , tak kan aku nak tunjuk sangat . HAAIHH !
helllo , kalau betol kawan kau sayang dekat kau , kawan kau tu bimbing kau ke arah kebaikan dan tak akan merosakkan kau yang MENTAH tu . kalau betol kawan tu sayang dekat kau , kawan kau tu tak ada nak menyusahkan hidup kau . kalau betol kawan kau tu sayang dekat kau , kenapa masa kau susah dia tak tolong kau . HAAAAAAA !
kau dah besar , pandai pikir lah mana baik mana tak baik . tak kan nak aku cakap jugak ? tak sekolah ke kau ?
jangan lah BODOH kan diri kau tu , buat malu je .
aku pon tak tahu nak cakap macam mana dengan kau ni . bila aku membebel dekat blog ni TERASA .
lepas tu kau cakap lah aku ni tak pikir perasaan orang . habis kau tu buat orang MELUAT dan MENYAMPAH dengan perangai kau ! TAK PIKIR pulak ?
aku tak bagos mana pon , aku tak bijak mana pon . aku tahu apa yang aku buat . aku sedar lagi diri aku ni . 
dekat mana aku berpijak , aku tahu asal usul aku ni lagi . 

jangan ingat aku nak JAGA perasaan kau lagi !
tak ada masa untuk semua itu !
kau boleh PENTING KAN diri sendiri , aku pon boleh lahhh .
HAHAHAHAHA !
bye fakeee !